Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
Denunțarea de contract se face numai în scris. Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clienților prin curierat rapid, comenzile care au fost ridicate de la sediul nostru sau livrate de firmă noastră direct la clienți prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comerț la distanță, întrucât pot fi vizualizate, verificate și acceptate personal, ca și corespunzătoare cu scopul și nevoile clientului.
EXCEPŢIE - Pentru produsele personalizate, realizate după indicaţiile clientului, NU se acceptă returul.
SofiaShop va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat dar nu mai târziu de 30 zile calendaristice. Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, rupturi, urme de folosire excesivă și/sau intervenții etc.
Puteți solicita magazinului returul de produse doar în următoarele cazuri:
Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii;
Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator;
Produse livrate greșit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.
Patru pasi pentru retur
GRATUIT, LA SEDIUL NOSTRU DIN IAŞI
Dacă ești din Iași și vrei să returnezi produsele pe loc, vino la sediul nostru aflat la adresa Strada Tabacului 30 (incinta Contis). Dacă ai plătit ramburs, vei primi banii pe loc în numerar. În cazul în care modalitatea de plată a fost transfer bancar, returul banilor se face tot prin transfer bancar.